What's Happening

Troperville

Tools

collapse/expand topics back to Magazine/TVGuide

 

randomsurfer
topic
01:01:28 PM Jan 15th 2011
"In the 1980s, TV Guide was sold to Rupert Murdoch's News Corporation, which proceeded to discontinue the TV station listings and turn the magazine into more of a general publicity rag, similar to People or a half-dozen other magazines already out."

Um...what? The listings were there up until 2005, at least in the one in my area. Repair, Don't Respond I know, but I can't think of the right words to replace with.
MythrilMothV2
11:41:40 PM Jan 12th 2014
This article does need a rather thorough combing for veracity and tone. It reads a bit too much like a nerd rant than factual information. Like you said, RDR, but someone with more accurate knowledge of the history of TV Guide needs to fix it. (And yes, the listings weren't dropped from the physical magazine until a little after 2000, if I remember correctly.)
back to Magazine/TVGuide

TV Tropes by TV Tropes Foundation, LLC is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.
Permissions beyond the scope of this license may be available from thestaff@tvtropes.org.
Privacy Policy