Yumekui Merry:

Total posts: [290]
1
2 3 4 5 6 ... 12
1 dmysta30007th Jan 2011 01:28:03 PM from New York and New Jersey , Relationship Status: Don't hug me; I'm scared
YAY MURDER! :3
The new anime by J.C. Staff

I just saw the fist episode and its....... weird, but its still pretty interesting. My only complaint is why does this show focus so much on Merry's midriff?
I wasn't planning on watching this one, but I saw a picture and thought it looked cool. I read what they have of the manga on mangafox, and I really liked it. I sort of hope the anime airing means more people will get interested...and more manga will get to mangafox.
Like D.N.Angel? Come join the new LJ Community, DNAddiction!
Self-Esteem Team!
Better than I expected, but not by much. Don't know if I'll watch the next episode.
I liked it. Think it'll suffer from Madoka Magica doing a lot of the same things better, though
highly secure
I found myself greatly enjoying the first episode. I realllyy liked the character designs, and the OP music was great, so that was good. The shifts between dream and reality scared the hell out of me as well. I'm definitely going to be following this.
Whatcha gonna do, little buckaroo? | i be pimpin' madoka fics
6 Clarste8th Jan 2011 05:55:55 AM , Relationship Status: Non-Canon
Three Steps
Interesting start, but somehow I don't think they'll go anywhere with it. Reminds me of Shakugan no Shana.
7 Bocaj8th Jan 2011 10:05:12 AM from Here , Relationship Status: Pining for the fjords
Chaotic Lulzy
Figure I'll give this a go. I need something to replace Ika Musume in my heart and/or free time.
The Internet is often fast and horrible.
8 KSPAM9th Jan 2011 07:31:16 PM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
Just watched the first episode. I am going to be watching the shit out of this series.
I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial
9 RedSavant9th Jan 2011 07:55:33 PM from The Incipisphere
絡新婦
I'm willing to keep watching, certainly. It could be very interesting depending on how well they handle it.

@OP: They focus on Merry's midriff because it's a fine midriff, naturally.
This space for rent.
10 KSPAM9th Jan 2011 08:08:08 PM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
So, is Merry supposed to be a loli or is she just a Pettanko? With the whole Generic Cuteness thing I can't tell.

Also, Chaser John Doe is officially the best. Name. Ever.
I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial
11 Clarste9th Jan 2011 08:09:59 PM , Relationship Status: Non-Canon
Three Steps
Just a Pettanko I think. I get the impression that she's supposed to be the same age as the main character (and probably has some sort of past involving him, given the OP and his magic eye).
12 Bocaj9th Jan 2011 08:10:13 PM from Here , Relationship Status: Pining for the fjords
Chaotic Lulzy
[up][up] Especially when its pronounced Chaser John Deeeeeeeeeeeeeew.

edited 9th Jan '11 8:10:33 PM by Bocaj

The Internet is often fast and horrible.
13 KSPAM9th Jan 2011 08:16:17 PM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
Drink Chaser John Dew! Now in fifty new flavors!

I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial
14 Clarste9th Jan 2011 08:18:54 PM , Relationship Status: Non-Canon
Three Steps
Chaser is more of a title, isn't it? So his actual name is just John Doe, or rather John Dew.
15 KSPAM9th Jan 2011 08:22:25 PM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial
16 SonicGTR9th Jan 2011 10:11:54 PM from where Its Always Spring
Lets do this.
I'll have a Brandy Sour with a John Dew chaser.

I watched the first episode without knowing anything about it and I was hooked by the time Merry falls on top of Yumeji. I'm also really digging Merry's outfit and her eyes.
17 Clarste9th Jan 2011 10:21:14 PM , Relationship Status: Non-Canon
Three Steps
Merry's outfit is appealing other than the funky floating curly jacket tail things. Those bug me a lot.
18 KSPAM9th Jan 2011 10:33:14 PM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
After the disappointment that was Freezing, I thought I'd give up on anime this season and watch some older stuff. Then I loaded this up.

I have found perfection. It's like Inception, but with less symbolism and more kickass. The whole thing takes place in a crazy-ass dream world with awesomely messed up visual effects. Our villain is named Chaser John Dew. He commands an army of Yakuza cats, dresses like a twisted combination of Jack Skelington and Jason, acts like Freddy Kreuger and wields a saw-guillotine.

And then there's Merry...

edited 10th Jan '11 4:19:04 AM by KSPAM

I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial
I'm just going to drop this link here...

But, you know, I think I'm going to have to echo [up]. I'm loving the concept so far, and manga made me anticipate some of the stuff the anime's going to do even more.
Like D.N.Angel? Come join the new LJ Community, DNAddiction!
highly secure
I wonder how KSPAM would react if the rest of the episodes were steadily worse and worse, with a disjointed and rushed climax with a shaky Aesop tacked on.

Please, please, no. No. No Just No.
Whatcha gonna do, little buckaroo? | i be pimpin' madoka fics
21 dmysta300010th Jan 2011 11:04:37 AM from New York and New Jersey , Relationship Status: Don't hug me; I'm scared
YAY MURDER! :3
The shows seems a little confusing. But I'm gonna follow it.
22 KSPAM10th Jan 2011 11:17:53 AM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial
23 Bocaj10th Jan 2011 02:42:02 PM from Here , Relationship Status: Pining for the fjords
Chaotic Lulzy
Well, its a better reason than what's behind most burning/sobbings.
The Internet is often fast and horrible.
24 T-bone6110th Jan 2011 03:43:02 PM from NY Ned Stark Warned You About , Relationship Status: I LOVE THIS DOCTOR!
[Today's Jo Jo]
[up][up]Ah, the Kannagi method. A fine choice.[lol]
25 KSPAM10th Jan 2011 08:03:51 PM from PARTY ROCK , Relationship Status: Giving love a bad name
PARTY PARTY PARTY I WANNA HAVE A PARTY
Anyone now the scheduled run length for this anime? *pleasenotthirteenpleasenotthirteenpleasenotthirte- en*
I've got new mythological machinery, and very handsome supernatural scenery.

Goodfae: a mafia web serial

Total posts: 290
1
2 3 4 5 6 ... 12