History Tropers / Akiba

31st Jul '13 9:12:36 AM SeptimusHeap
Is there an issue? Send a Message
Hottip cleanup
** Headscratchers.{{Bees}}[[hottip:?: Huh? This link was functioning earlier... Weird.]] (Relates to the above... somewhat.)
to:
** Headscratchers.{{Bees}}[[hottip:?: {{Bees}}[[labelnote:?]] Huh? This link was functioning earlier... Weird.]] [[/labelnote]] (Relates to the above... somewhat.)
23rd Jun '11 8:11:36 PM Akiba
Is there an issue? Send a Message
Yay renames and updates!
I'm also prone to conversations with myself! [[CloudCuckoolander Woo]]...
to:
I'm also prone to conversations with myself! [[CloudCuckoolander Woo]]... Woo]]... Also has [[AspergerSyndrome Asperger's]].

** JustBugsMe.CallOfDutyWorldAtWar
to:
** JustBugsMe.Headscratchers.CallOfDutyWorldAtWar

* JustBugsMe.AnimalCrossing ** JustBugsMe.{{Bees}}[[hottip:?: Huh? This link was functioning earlier... Weird.]] (Relates to the above... somewhat.)
to:
* JustBugsMe.Headscratchers.AnimalCrossing ** JustBugsMe.Headscratchers.{{Bees}}[[hottip:?: Huh? This link was functioning earlier... Weird.]] (Relates to the above... somewhat.)
10th Jan '11 5:44:12 PM Akiba
Is there an issue? Send a Message
Wii's fine now. Works better than ever.
... oh, and I and I'm a {{Wii}} owner. I'm also a big fan of CallOfDuty. You can imagine how pissed off I was at [[CreatorWorship Infinity]] [[InternetBackdraft Ward]] when ''ModernWarfare 2'' was not released for Wii. At least I have the first one now... thanks to [[BrokenBase Treyarch]], no less. And now I own ''[[CallofDutyBlackOps Call of Duty: Black Ops]]''. 'Tis awesome. Unfortunately, my Wii's gotta be fixed.
to:
... oh, and I and I'm a {{Wii}} owner. I'm also a big fan of CallOfDuty. You can imagine how pissed off I was at [[CreatorWorship Infinity]] [[InternetBackdraft Ward]] when ''ModernWarfare 2'' was not released for Wii. At least I have the first one now... thanks to [[BrokenBase Treyarch]], no less. And now I own ''[[CallofDutyBlackOps Call of Duty: Black Ops]]''. 'Tis awesome. Unfortunately, my Wii's gotta be fixed.
1st Jan '11 6:53:15 PM Akiba
Is there an issue? Send a Message
And again.
* LonelyPianoPiece

* TroperDemographics (18/Male/Geek)
to:
* TroperDemographics (18/Male/Geek)(19/Male/Geek)

** TroperTales.HeadphonesEqualIsolation
to:
** TroperTales.HeadphonesEqualIsolation HeadphonesEqualIsolation ** TroperTales.ICallItVera

Added DiffLines:
** TroperTales.HeadphonesEqualIsolation [[{{TroperTales.ptitle3zaap0y7ym6o}} Troper Tales.Mathematician's Answer]]
1st Jan '11 6:46:20 PM Akiba
Is there an issue? Send a Message
Wow. I forgot to update my age.
If I'm not here, I'm usually on {{GaiaOnline}}, [[strike:Myspace]] Facebook, or YouTube... Oh, and I love videogames, anime, music, and well, too much stuff to list here. Also--I'm a bit of a {{Basement Dweller}}; [[strike:[[HandWave somewhat]] [[JustifiedTrope justified]] in that I'm only 17]] I'm 18 and it's my bedroom damn it (I still need to get out more). I [[strike:want to]] ''will'' join the Marines one day. {{Semper Fi}}. Other {{Code Name}}s: [[MetalGearSolid Mongoose]], [[OneLetterName M]], Bobo (don't ask about that one), [[JustForPun Captain]] [[IncrediblyLamePun de Face]] (AKA [[DontExplainTheJoke Cap'd in da Face]]; my friends started calling me that after one of 'em [[BoomHeadshot shot me in the face]] with an airsoft [[RareGuns Desert Eagle]]. So Yeah).
to:
If I'm not here, I'm usually on {{GaiaOnline}}, [[strike:Myspace]] Facebook, or YouTube... Oh, and I love videogames, anime, music, and well, too much stuff to list here. Also--I'm a bit of a {{Basement Dweller}}; [[strike:[[HandWave somewhat]] [[JustifiedTrope justified]] in that I'm only 17]] 18]] I'm 18 19 and it's my bedroom damn it (I still need to get out more). I [[strike:want to]] ''will'' join the Marines one day. {{Semper Fi}}. Fi}}. I'm currently attending Central Ohio Technical College for game design. Other {{Code Name}}s: [[MetalGearSolid Mongoose]], [[OneLetterName M]], Bobo (don't ask about that one), Napoleon, [[JustForPun Captain]] [[IncrediblyLamePun de Face]] (AKA [[DontExplainTheJoke Cap'd in da Face]]; my friends started calling me that after one of 'em [[BoomHeadshot shot me in the face]] with an airsoft [[RareGuns Desert Eagle]]. So Yeah).
17th Dec '10 8:39:47 PM Akiba
Is there an issue? Send a Message
Meh
Other {{Code Name}}s: [[MetalGearSolid Mongoose]], [[OneLetterName M]], Bobo (don't ask about that one), [[JustForPun Captain]] [[IncrediblyLamePun de Face]] (AKA [[DontExplainTheJoke Cap'd in da Face]]; my friends started calling me that after one of 'em [[BoomHeadshot shot me in the face]] with an airsoft [[CoolGuns Desert Eagle]]. So Yeah).
to:
Other {{Code Name}}s: [[MetalGearSolid Mongoose]], [[OneLetterName M]], Bobo (don't ask about that one), [[JustForPun Captain]] [[IncrediblyLamePun de Face]] (AKA [[DontExplainTheJoke Cap'd in da Face]]; my friends started calling me that after one of 'em [[BoomHeadshot shot me in the face]] with an airsoft [[CoolGuns [[RareGuns Desert Eagle]]. So Yeah).

... oh, and I and I'm a {{Wii}} owner. I'm also a big fan of CallOfDuty. You can imagine how pissed off I was at [[CreatorWorship Infinity]] [[InternetBackdraft Ward]] when ''ModernWarfare 2'' was not released for Wii. At least I have the first one now... thanks to [[BrokenBase Treyarch]], no less. And now I can't wait for CallOfDuty: Black Ops.
to:
... oh, and I and I'm a {{Wii}} owner. I'm also a big fan of CallOfDuty. You can imagine how pissed off I was at [[CreatorWorship Infinity]] [[InternetBackdraft Ward]] when ''ModernWarfare 2'' was not released for Wii. At least I have the first one now... thanks to [[BrokenBase Treyarch]], no less. And now I can't wait for CallOfDuty: own ''[[CallofDutyBlackOps Call of Duty: Black Ops.Ops]]''. 'Tis awesome. Unfortunately, my Wii's gotta be fixed.
10th Sep '10 1:59:54 PM Akiba
Is there an issue? Send a Message
I only just now learned that So Yeah's perma-red-linked.
Other {{Code Name}}s: [[MetalGearSolid Mongoose]], [[OneLetterName M]], Bobo (don't ask about that one), [[JustForPun Captain]] [[IncrediblyLamePun de Face]] (AKA [[DontExplainTheJoke Cap'd in da Face]]; my friends started calling me that after one of 'em [[BoomHeadshot shot me in the face]] with an airsoft [[CoolGuns Desert Eagle]]. {{So Yeah}}).
to:
Other {{Code Name}}s: [[MetalGearSolid Mongoose]], [[OneLetterName M]], Bobo (don't ask about that one), [[JustForPun Captain]] [[IncrediblyLamePun de Face]] (AKA [[DontExplainTheJoke Cap'd in da Face]]; my friends started calling me that after one of 'em [[BoomHeadshot shot me in the face]] with an airsoft [[CoolGuns Desert Eagle]]. {{So Yeah}}). So Yeah).
This list shows the last 7 events of 7. Show all.